album (2) exploding box (1) inne (3) kartki (31) korale (4) koraliki modułowe (13) scrap (56) zakładki (6) zawieszka (14)

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

babeczkowy igielnik

Miałam bardzo brzydkie pudełeczko na szpilki, a wiadomo że milej się "pracuje" w ładnym otoczeniu. babeczkowy igielnik powstał z pudełeczka na szpilki przymocowanego klejem magicznym do podstawki - u mnie pudełeczko o mniejszej średnicy, ale można wykorzystać rolkę po ręczniku kuchennym (sztywniejsza niż po papierze toaletowym). Następnie należy wyciąć pasek kartonowy o długości dwukrotnego obwodu pudełka na szpilki. Obkleiłam go cienkim materiałem i złożyłam w harmonijkę.

Wierzch igielnika, czyli gąbkową poduszeczkę obkleiłam filcem i przewiązałam wstążeczką. materiałową harmonijkę przykleiłam klejem magicznym do podstawy pojemniczka oraz do brzegu pojemniczka właściwego. Na spodzie dokleiłam kawałek filcu.

3 komentarze:

  1. Prześliczne cacuszko!!! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny igielnik. Śliczny wzór ma ten papier.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakochałam się w tym materiale, mam z niego zasłonkę w kuchennym oknie :)

      pozdrawiam

      Usuń