album (2) exploding box (1) inne (3) kartki (31) korale (4) koraliki modułowe (13) scrap (56) zakładki (6) zawieszka (14)

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

pierwszy wpis

Działając pod wpływem impulsu kupiłam domenę z myślą o prowadzeniu bloga, a teraz mleko się rozlało. Powiedziało się a to należałoby powiedzieć b. Jednocześnie prowadzę bloga kulinarnego Moja kuchnia, który zanim stał się kulinarny był o wszystkim, zamieszczałam tam również to co czasem zrobiłam w ramach "twórczości rękodzielniczej". Teraz dla tej twórczości utworzyłam oddzielny kącik w wirtualnym świecie. Może będziecie mnie odwiedzać. Serdecznie zapraszam.

Na pierwszy ogień idzie album dokumentujący naszą wycieczkę do czeskiej Pragi. Będę pokazywała stopniowo kolejne karty.

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że stworzyłaś bloga z tą dziedziną swoich pasji - album zapowiada się pięknie! Czekam na więcej. M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Podoba mi się takie upiększanie fotek :)

    OdpowiedzUsuń